I've been binging | De tre Wichmanns

 

Jeg elsker reality, det vil jeg ikke engang prøve på at benægte! Det er underholdende og fascinerende at komme om bag facaden, og selvom det tit er noget opstillet pjat, så kan man altså også falde over dem, der bare er sjove og lige til; her har jeg selv et crush på serien De Tre Wichmanns.

Det er en dansk realityserie om de tre søskende, Joachim, Adam og Amalie Wichmann, som er skaberne af mærket FORREST and BOB. De er tre møgseje iværksættere, som fik en idé og var klar til at følge den. Jeg er helt fascineret over deres meget simple "nå, jamen så gør vi det!" attitude til stort set alt de laver. De har uden tvivl et fantastisk forhold til hinanden, og det er en fornøjelse at se på! Jeg har fået et lille crush på familien, og har derfor binget hele sæsonen de sidste to dage. 

Jeg skrev til Amalie, for at høre om der kom endnu en sæson, men hun fortalte, at det gør der desværre ikke! Men, frygt ej - hvis I også er til godt reality og seje personligheder, så er her noget I kan lave i det kedelige, danske sommervejr :
Se De tre Wichmanns gratis her
Følg dem på instagram her; Joachim, Adam, Amalie & FORREST and BOB
Følg deres YouTubekanal her

You're welcome!