Jeg vil gerne lave noget jeg kan lide ...


... Og jeg kan ikke lide uni. Jeg ved godt at jeg har ferie, men som jeg skrev her, har jeg dumpet min statistikeksamen og skal derfor tage den om i august. Det betyder også at sommerferien er reduceret til læseferie, og det er røvsurt. Det er også derfor jeg tillader mig at brokke mig over uni i sommerferien, selvom det burde være meget langt væk. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke har kigget på statistik en eneste gang endnu, på trods af, at jeg har vidst at jeg skulle tage eksamen om i snart en måned. Suk. 

Jeg har altid preachet om, at man skal gøre de ting man gerne ville - men samtidig ved jeg godt, at man skal tage det sure med det søde. Det sure lige pt. er uni, det søde er de muligheder det giver bagefter. Lige nu er jeg bare meget usikker på, at de muligheder jeg får når jeg er færdig med uni, er det jeg gerne vil. 
Jeg ønsker at være kreativ, jeg vil gerne skrive! Jeg vil skabe noget, få tingene i mit hoved ud i virkeligheden. Men det at satse, det er jeg ikke meget for. Jeg har altid lært om tryghed og muligheder, men det uvisse, de endnu ukendte muligheder, trækker altså langt mere end uni. Laaaaangt mere.