Collager på bloggen


Måske husker nogle af jer en af mine mærkelige yndlingsbeskæftigelser, nemlig at klippe klistre? Jeg skrev lidt om det her, uden faktisk at dele nogle af de ting, jeg fik lavet. Jeg er pt. i Skave hos min familie grundet sommerhus, fødselsdage og forskellige studentergilder, så jeg kan ikke engang vise jer dem nu, men jeg kan vise jer noget andet.


Min lillebror fortalte mig for en uges tid siden om programmet "paint.net", som er et gratis program man kan hente, der fungerer lidt som photoshop - bare mere simpelt. Jeg har nu overført min hobby til computeren, og kan sidde i timevis og lave collager! Et par af mine collager så I her og her, og jeg vil egentligt høre; hvad synes I? Jeg har tænkt på at collagerne skal være fast inventar her på bloggen, så jeg i stedet for pæne bloggerbilleder (som der alligevel ikke har været mange af det sidste stykke tid), kommer til at være forskellige collager. Så sådan er det!