Tilståelser | Eksamenslæsning

De sidste tre uger har jeg haft en eksamen hver uge - den næste eksamen begynder i dag kl. 12, og slutter på fredag; og så er det sommerferie! 
Læseferie er til, så man kan blive klar til eksaminerne - få læst det af pensum man mangler, og opsummere de ting, man allerede har læst. Nu er det bare sådan, at det ikke altid er den måde det fungerer på i praksis. Derfor deler jeg nu lidt tilståelser fra min egen eksamenslæsning, og så håber jeg at jeg ikke er helt alene om dem!

Eksamensuniform | Min daglige rutine er pt. ikke-eksisterende. Jeg har pyjamas på dagen lang, jeg har morgenhår om aftenen og min makeup samler støv på badeværelset. Jeg ligner noget der er løgn - men på den anden side, så er der ikke så meget vasketøj, når man går i det samme tøj hver dag og nat, mange dage i træk.

Overspringshandlinger | Ligger på level 1000! Jeg begyndt at spille Sims 4 og øver mig i at knytte, selvom det er knap så nyttigt til eksamen. Og se bare billedet til dette indlæg - jeg er gået til ekstremer i forhold til, hvordan jeg bruger min tid! Årh suk, hvor er det bare ikke særlig smart.

Praktisk | Jeg er blevet en seriøs husmor. Igen, det er ren overspringshandling. Jeg bager, rydder op og har ryddet godt ud i mit skab tøjskab. Man får mindre dårlig samvittighed over de praktiske overspringshandlinger, da det jo skal gøres på et eller andet tidspunkt alligevel..

Læsning | Jeg læste op til statistikeksamen (det var mere end nødvendigt!), men har ikke åbnet en eneste unibog i læseferien ellers. Jeg ved ikke om det er mere pinligt eller dumt, men sådan er det nu engang. Jeg glæder mig bare til at have ferie, for jeg har ikke været fan af uni i laang tid efterhånden!