Første eksamen afleveret!


I dag omkring klokken ti, afleverede jeg min første eksamen for dette semester! Jeg har været ufattelig træt af det her semester, både grundet fagene og en unikrise, som bare bliver ved. Det har været fag, som ikke har sagt mig noget som helst, og derfor er det bare utroligt svært at engagere sig og holde sig motiveret. Nu er den første af tre dog afleveret, og det føles skønt! 

Læs også: Unikrise | Tilståelser

Desværre er det endnu ikke tid til at slikke sol endnu - om seks dage har jeg nemlig endnu en eksamen, endda i statistik, og derudover foregår den uden hjælpemidler - AV! Jeg er ikke matematisk anlagt, og jeg forstår ikke når folk forklarer mig det, så det har været en seriøs kamp, der stadig ikke er slut. Jeg har været så frustreret som dengang i tredje klasse, hvor jeg hulkede derhjemme over mine matematiklektier. Jeg kan slet ikke se, hvordan jeg skulle kunne klare en eksamen i et fag, jeg simpelthen ikke forstår noget af. 

Nå. Jeg prøver at se om jeg ikke kan komme ud i solen og læse videre i "Julie" af Anne Fortier, som heldigvis hiver mig ind i en helt anden verden, hvor jeg slet ikke har tid til at være sur på statistik. Gudskelov for bøger!