En lille ferie


Jeg har ikke skrevet på bloggen i en uge, og det er ret bevidst - jeg havde simpelthen brug for bare at holde fri. Gudskelov faldt det sammen med Kristi Himmelfartsferien, hvor mine bedsteforældre havde inviteret hele familien i sommerhus. Siden onsdag har jeg brugt min computer tre gange - to for at overføre billeder og videoer fra mit kamera (yes, jeg vloggede!) og igår for at lave eksamensopgave. Det har været en befrielse at kunne smide sig på græsset i sommertøj, og nyde hvor smuk Danmark kan være. Det er bare to uger siden det sneede, og det er lidt fascinerende med mange årstider på få dage!

Jeg skal i gang med at klippe videoer sammen, men jeg skal også i gang med mine eksaminer - den første skal afleveres i morgen! - så det er selvfølgelig uni der er førsteprioritet i denne omgang, men jeg vil gøre mit for, at I snart får mine vlogs at se!
Jeg håber at I også nyder vejret; man ved aldrig hvor længe det holder! Hav en fantastisk dag, og så lover jeg at tjekke ind med noget lidt mere spændende inden længe.