Alfabethistorien | C


Læs mere om alfabethistorien her.
Vi er kommet til det tredje bogstav i alfabetet, og her er de ord, der popper frem, når jeg tænker på bogstavet C:

Caroline | Mit navn, jeg har villet ændre, da jeg var mindre. Jeg ville hedde Jasmin, og min lillebror skulle hedde Benny eller Aladdin. Jeg er meget glad for mit navn, som man forhåbentligt bliver for alt ved en selv med tiden.

Claus | Min første kærlighed, der blev ved igennem hele folkeskolen. Om det var gensidigt vides ikke.

Cykle | Noget jeg altid har hadet. Jeg kan ikke lide at bevæge mig rundt på en cykel, og vil langt hellere gå. Dog er det hurtigst at cykle, så det hænder en del alligevel. 

Cykelhjelm | Noget meget vigtigt, som folk undervurderer. Da jeg opdagede, at jeg gik mere op i mit udseende end min hjerne, begyndte jeg at bruge den, og cykler nu ikke uden den.