Tidspunkter, hvor jeg har manglet mit kamera


Det er over en måned siden mit kamera gik i stykker, og det er altså en svær ting at mangle, når man blogger! Min gamle Huawei tager billeder i så forfærdelig kvalitet, at det vil jeg ikke engang byde bloggen, og for en gangs skyld tænker jeg "hvem der dog bare havde en Iphone", selvom jeg for 6 år siden svorede, at jeg aldrig ville have mig sådan en tingest. Oh well ...
Jeg har haft en masse øjeblikke, jeg virkeligt gerne ville have filmet eller taget billeder af til jer, men nu når jeg ikke kan vise jer dem, skriver jeg dem altså bare ned her.


Hvorfor sker der altid en masse spændende, når man ikke har mulighed for at dokumentere det?! Suk. Hvis I vil følge bare lidt med og se hvad jeg laver i dårlig kvalitet, så følg med på snapchat (carriethefairyy)