Ny mobil og gang i snappen!


Det er weekend, og jeg er glad: jeg har nemlig endelig fået købt mig en ny mobil! Jeg ved ikke meget om mobiler (eller teknologi generelt), og har kigget på nogle forskellige i noget tid. Jeg sværgede for seks år siden, at jeg aldrig ville have en iPhone, så den var udelukket. HTC og Huwei har skuffet mig, og Samsung og LG har aldrig rigtig sagt mig noget. Mine tre første mobiler var Sony Ericsson's, og jeg elskede dem! Derfor måtte det igen blive en Sony - så langt, så godt.

Jeg tog ud til Blue City - et sted, hvor de sælger brugte mobiler med to års garanti - og fik noget hjælp. Jeg endte med en Sony Xperia Z3+, og er allerede meget tilfreds! Det er imponerende, hvordan folk skifter telefoner, som var det underbukser, men lækkert at spare tusind kroner på en telefon, og stadigvæk have to års garanti!

Den er godt nok stor - jeg husker en tid, hvor jo mindre en mobil var, jo federe var den; nu skal den åbenbart ligne en lille iPad, for at være cool, men det skal jeg nok bare vænne mig til. Den nye telefon betyder mere plads til apps og ikke mindst en MEGET bedre kamerakvalitet - og det kan man godt fornemme på min snapchat! Har I lyst til at følge med, så tilføj carriethefairyy. 
Nu vil jeg læne mig tilbage, og glæde mig til at min kæreste og hans søster kommer hjem med mad fra Mikuna 
#foodorgasm.