Meditation i 30 dage


Jeg var god til at meditere engang. Jeg gjorde det i perioder hver eneste dag, men var også hurtig til at komme fra det igen. Det er så længe siden jeg har mediteret - i det sidste år (mindst!) har jeg maks gjort det tre dage i træk, inden jeg har har droppet det igen. Hvor er det dumt, når jeg ved, at jeg virkeligt godt kan lide det! Hvorfor gør man ikke bare de ting, man ved, man bliver glad for?


Så nu vil jeg gerne i gang med det igen! Jeg har derfor givet mig selv den udfordring, at meditere hver dag i en måned. Jeg vil opdatere jer engang imellem herinde, men måske også vlogge hvordan det er. Hvordan lyder det? Det begynder faktisk allerede fra i dag (også selvom mit kamera stadig er i stykker, så det med at vlogge bliver ikke lige her i starten)! Hvis I har lyst, så synes jeg at I også skal tage udfordringen op sammen med mig. Jeg tror helt sikkert at det er vigtigt at prøve at bruge tid på sig selv, og skabe noget positiv energi til sig selv!

Og husk forresten at ønske mig held og lykke! Jeg skal undervise på mit gamle gymnasium i dag, og jeg både glæder mig og er vildt nervøs, så jeg krydser fingre for at det går godt!