En dårlig snapper


Jeg har i lang tid ikke brugt snapchat - jeg har ikke været så stor fan af appen. For nylig er den dog kommet i brug igen, og jeg er faktisk begyndt at synes om det! Der er bare et problem; jeg er virkeligt en dårlig snapper!


Når jeg keder mig, snapper jeg. Der sker ikke noget spændende, så hvad bedre at lave, end at snappe! Når jeg laver noget spændende derimod, så glemmer jeg alt om den kære app - jeg laver jo noget sjovt! Det er nok ikke helt meningen, og i virkeligheden vil jeg jo gerne vise jer hvad jeg laver, og da specielt når jeg laver noget rart!

Den sidste uge har jeg været i en klatrehal og leget actionkvinde (jeg er slet ikke så badass, som jeg ellers gik og troede), været ude og få øl med helt fremmede kvinder, og sidst men ikke mindst haft besøg af min bedsteveninde Linda og søde, søde Sigmund. Jeg har virkelig nydt det, men må seriøst oppe mine snapchatevner. Linda, til gengæld, er snapchatQUEEN. Derfor får I her et par billeder fra i dag.

Btw må I gerne følge mig på snapchat - carriethefairyy
Måske det motiverer mig til at få smidt noget godt op! Desuden skal jeg have købt mig en ny telefon i næste måned (gudsketakoglov!), så der faktisk kan komme noget op i ordentlig kvalitet. Yaaas!