Behov for at rejse.


Jeg har lyst til, længes efter, har brug for at rejse lidt væk. Ikke at jeg har pengene eller tiden, og måske er min rejsetrang netop så stor fordi jeg ikke har tiden til det. Jeg vil så gerne slippe alt og smutte for en stund. Sidde for mig selv på et hotelværelse i Berlin med smuk udsigt, i en lille forladt hytte i Sveriges ødemark, på en snusket café i London .. Det betyder ikke så meget hvor, men jeg har lyst til at komme væk. Alene. Jeg vil være kreativ, tegne og skrive dag og nat, jeg vil skabe og mine idéer vil eksplodere i et væk på papir, vægge, gulv, vinduer. Jeg vil glemme at være praktisk og sund, glemme relationer der skal passes, det eneste vigtige er mig og mine tanker. Jeg skal ikke vise hensyn til andre, ikke holde mad- og sengetider, men lade min kreativitet og energi bestemme alt. Jeg vil meditere og sove på gulvet, læse geniale bøger i sengen og vandre i ukendte gader. Jeg vil have ro.
Suk.