Alfabethistorien | B


Så er det endelig tid til andet bogstav i alfabetet, og at give jer en bid mere af mig. Hvis I vil læse hvad alfabethistorien går ud på, så hop ind på dette indlæg, og se mere om idéen bag.

Balletskolen | Et sted der hurtigt blev mit andet liv. Et sted med nogle af de bedste minder jeg har. Et sted jeg mødte nogle helt fantastiske mennesker. Et sted der gav mig nogle vidunderlige oplevelser!

Bedstemor | Min store helt, siden jeg var helt lille. Hun kan alt, det er jeg overbevist om! Vi har et helt specielt bånd - vi er yin og yang, og jeg kan slet ikke se hvad jeg skulle gøre uden hende. Hun er et af de mennesker, jeg har grinet allermest sammen med, og om muligt den person, jeg stoler allermest på.

Blog | Noget, jeg har haft en del gange. Et frirum til at skrive, en lille plads til mig midt i det store internet. Et interessant koncept, som kan gribes an på så mange måder, og som på en eller anden måde fascinerer mig.

Bøger | En svaghed. Jeg har altid været glad for at læse, men jeg har ikke altid prioriteret det. Skolebøger er ikke mig, men især når jeg har pensum jeg skal læse, har jeg meget lyst til at læse noget hyggelæsning. Står oftest højest på min ønskeliste.

Børn | Mennesker, der kan få mit hjerte til at smelte. Hver gang jeg ser et barn, bliver jeg skruk. Min mor er pædagog, jeg er storesøster til to drenge, mit frivillige og rigtige job er i en børnehave - jeg elsker børn.


Læs også: Alfabethistorien | A