Vlog | En helt normal tirsdag



Så er der en ny video oppe! 
Jeg valgte at filme en helt normal dag i sidste uge, fordi let's face it; sådan er de fleste dage altså. Det er måske også en fin måde at "lære mig at kende på", ved at se hvad jeg får tiden til at gå med. Det er en stille og rolig dag, og det er egentligt også sådan jeg bedst kan lide det. 

Jeg elsker selv videoformatet, og hygger mig med at se andres vlogs på youtube. Der er bare meget mere dybde i det! Især vlogs, hvor man kommer lidt med om bag facaden. Jeg bestræber mig på at være så meget mig selv som muligt, og derfor er jeg også klar på at rende rundt uden makeup og i nattøj (og med tømmermænd også, se bare her). Jeg håber at tisdagsvloggen ikke bliver alt for kedelig, og at I måske endda hygger jer, når jeg hiver jer med.

Hvis I nyder at følge med i videoerne, så husk at I kan følge min youtubekanal her, og ellers selvfølgelig følge bloggen på Bloglovin lige her.

Tak fordi I så med, og hav en mega dejlig dag!