Veganske blåbærmuffins


I sidste uge fandt mit sidste mentormøde sted, og alle skulle have noget med - boller, kage, te, kaffe, frugt, chips og spil. Jeg havde lovet at tage kage med, og fandt en fantastisk opskrift, som jeg bliver nødt til at dele med jer! Både min kæreste og de andre mentorer var meget imponerede, og flere af dem bad mig efterfølgende om opskriften, hvilket må betyde, at mine muffins var mere end bare godkendte!

Jeg faldt helt tilfældigt, men meget belejligt, over opskriften, inde på bloggen Decormaniac. Der er også en opskrift på frosting, som jeg selvfølgeligt også prøvede af, og som fungerede helt fint uden flødeost, hvis man gerne vil holde den vegansk, ligesom mig. Det er ikke ligefrem en sund opskrift, men nogle gange skal man også bare have lov til at spise god, syndig kage! Og gud, hvor er den god!