Tip til et seriøst billigt fitnesstilbud!


Jeg har hold en lidt for lang pause fra alle former for træning, og det er man også begyndt at kunne se på mig. Derfor tjekkede den anden dag priser på forskellige træningssteder, og faldt over et lækkert tilbud! I Fitness World er der gratis oprettelse + fri træning i alle centre OG på alle hold til 99 kr. pr. måned indtil juni! Det plejer altså at koste 249 pr. måned, så det er et seriøst godt tilbud!


Jeg får intet for at skrive det her, men syntes at det var et alt for lækkert tilbud at holde for mig selv. Tilbuddet slutter d. 21. marts, så  I har ti dage til at tilmelde jer, hvis det kunne være noget. Jeg er nu i gang igen, og det føles helt ærligt skønt! Holdtræning er det jeg får mest ud af, så selvom jeg har prøvet at komme i gang herhjemme på køkkengulvet, er det bare ikke det samme. Min krop er så øm fra funk i Fitness World i Scandinavian igår, så i dag bliver det en rolig time med noget flow yoga. Jeg glæder mig helt!

Jeg håber, at nogle af jer også kan bruge det til noget!