Outfitbilleder - yas or nay?


Det er sørme længe siden, at I har fået et outfitbillede. Var det engang i september?
Jeg er, indrømmet, lidt akavet omkring outfitbilleder - både i forhold til at spørge andre, om de vil tage dem, og så selvfølgelig i forhold til at pose. Gud, hvor kan man føle sig akavet! Dog synes jeg at outfitbilleder er fantastiske, og jeg elsker at se dem på diverse blogs. Det behøver ikke nødvendigvis være et indlæg om noget nyt eller fancy - teksten og billedet behøver som sådan ikke følge hinanden, når det er et oufitbillede.

Det fede ved sådanne billeder er, at man ser personen. Man ser den der "taler" herinde. Man ser vedkommenes stil, en bid af vedkommenes dag, og er på en eller anden måde mere opdateret på bloggeren bag. Det kan selvfølgelig også godt være, at det bare er mig der har det sådan. Hvad tænker I om outfitbilleder? Kedeligt eller spændende? Og burde jeg gøre mere i det? Jeg kunne godt have lyst til mere af den slags!