Nyt navn til bloggen?



Jeg debatterede lidt med mig selv i dette indlæg om, hvorvidt jeg skulle få mig mit eget domæne. I var søde til at skubbe mig mod et ja, og nu er beslutningen taget - jeg skal have mig mit eget domæne! Inden jeg for alvor får i gang med at skifte platform, har jeg dog en enkelt ting der skal på plads først; bør jeg ændre mit blognavn? 

Grunden til, at jeg overvejer at skifte navn, er fordi Nymåne er noget der lyder pænt. Det har som sådan ikke noget med mig at gøre. Dog er jeg rigtigt glad for, hvor smukt det er, og at månesymbolet på den måde kan bruges her på bloggen - det er nemlig så flot! Månen symboliserer det mytiske og mystiske, og derudover alle sider af det feminine væsen - det stærke, svage, det temperamentsfulde og omsorgsfulde. Jeg elsker alt spirituelt, og jeg føler, at det passer godt til mig som person.

Jeg har nogle forskellige andre navne i tankerne, allesammen nogle som hænger sammen med mit navn, men jeg ved ikke helt, hvad der vil være godt til bloggen, og derfor vil jeg igen høre jer om, hvad I synes. Er det en god idé at ændre navnet, eller er det helt fjollet at ville lave det om? Længere nede skal jeg nok skrive navnene op - så må I gerne kommentere, hvad I synes lyder godt!
Men allerførst: Pros og cons i forhold til at skifte navn.


Fordele ved at skifte navn:
Ulemper ved at skifte navn:

Så er det vist tid til at afsløre navnene, og så er det jeres tur til at komme med input - det vil betyde meget for mig, hvis I vil tage jer tiden til at skrive, hvad I synes!