Nye sager | Klædeskab og basisgarderoben


Jeg skrev i dette indlæg, at vi nok ville købe et nyt klædeskab snart, men jeg fik vist aldrig fortalt, at vi faktisk købte skabet, gjorde jeg? Anyways, det gjorde vi altså! Det var en krig både at få det hjem og få det samlet, men det er oppe, og det er smukt. Hold nu op, hvor gav det meget herhjemme! Der er mere hyldeplads, bøjleplads og skuffer - det er fantastisk.

I forbindelse med det nye skab, fik jeg ryddet ud i mit klædeskab - ikke så grundigt, som jeg havde tænkt, men stadig til en vis grad. Der røg en del ud, og jeg er sikker på, at jeg stadig har en ti-tolv ting, der kunne ryge, uden jeg ville ligge mærke til det. 
Pointen med at rydde ud, er faktisk, at jeg gerne vil bygge min garderobe op igen. Jeg bruger kun en brøkdel af det jeg ejer, og selv noget af det jeg bruger, er jeg ikke sådan helt vild med. How sad is that?! Derfor prøver jeg stille og roligt at opbygge en god basisgarderobe. Jeg har en del ting, som passer til byture, til finere lejligheder og alverdens begivenheder, men når det kommer til hverdagstøj er det faktisk ret skidt.

Igår kiggede jeg derfor forbi H&M, for at se, hvad de havde at byde på. Jeg ved det, jeg ved det - H&M er billigt, og man kan lige så godt investere i en god garderobe; men jeg elsker H&M, og med min ubeslutsomhed, tror jeg stadig er det er fint at starte der. Jeg fandt både et par jeans (sat ned til 50 kr!), et par fantastiske bukser (jeg kunne leve i dem!), og tre fine basistrøjer; en sort t-shirt, en stribet t-shirt og en stribet langærmet. Jeg kan ikke finde nogen af dem på hjemmesiden (sorry you guys), men måske der kommer noget ala outfitbilleder en dag. Kun måske.

Hvad har I forresten i jeres basisgarderobe? Er der noget jeg bør få fat i?