Farverig i sort og hvid


Jeg filmede en video til jer sammen med min ven Sigmund den anden dag (ham mødte I også her). Vi skulle besvare nogle forskellige spørgsmål om hinanden, og i det sidste spørgsmål skulle vi beskrive hinanden med ét ord. Det er nemt at beskrive Sigmund sådan - fabulous er det eneste rigtige og helt sikkert det mest passende!


Han tænkte sig lidt om, da han skulle beskrive mig med et ord; det er også noget af en opgave at proppe et menneske ind i et enkelt ord. Til sidst sagde han "farverig". Jeg er ikke typen med en garderobe i alle regnbuens farver, selvom jeg elsker farver - jeg holder mig nok som oftest i gråskalaen med et enkelt stænk farve engang imellem. Alligevel blev jeg glad - jeg er farverig!

For mig er en farverig person en, som har energi, er glad, positiv, og har plads til at rumme alle. Det betyder tolerance og accept. Det betyder glæde og smil. Det betyder at man gør indtryk på andre. Og det er jeg virkeligt stolt over, at han synes, der er det bedste ord til at beskrive mig. 
Så TAK Sigmund - det ord gjorde mig virkeligt glad!