Få sundt og smukt hår

Er det ikke det, vi allesammen gerne vil? Jeg prøver i hvert fald selv på det igen, efter mere end to år med ren mishandling. Jeg er så utålmodig, og kigger dagligt på gamle billeder af mit lange, lyse hår - det er ren tortur, men jeg savner det bare!

Jeg leder derfor efter gode produkter og rutiner, for at passe godt på mit hår, så det kan vokse ud og blive langt og sundt. Det er svært med mit behov for forandring i håret, og pt. prøver jeg at tale mig selv fra at farve mit hår en eller anden pastelfarve, for det er nok ikke ligefrem det sundeste at blive ved med at farve det. Desuden er overgangen fra min naturlige hårfarve og mine farvede spidser ret fin lige nu, så jeg må holde fingrene fra det!

I mit forsøg på at finde noget hjælp til mit hår, er jeg faldet over en fantastisk youtuber! Hun går under navnet ellebangs, og er frisør. Hun ligner en blanding af Shakira og Kaley Cuoco, og jeg er seriøst fascineret. Hair-goals, I tell you!

Hun har en masse fede videoer om hår - om farve, klipning, hvad der passer til ens ansigtsform, hårmasker, gode produkter, osvosvosv. Jeg er selv meget betaget, og blev derfor også nødt til at dele hendes fine youtubekanal med jer. Så hop ind og tag et kig, hvis I også gerne vil have sundt og smukt hår!