At have en god forsikring


Jeg ved godt, at det ikke ligefrem lyder som det mest spændende indlæg nogensinde, men det er sgu vigtigt! Jeg har aldrig gået op i forsikringer, for ærlig talt, så føler jeg aldrig, at de faktisk har gjort noget som helst for mig. Har jeg haft et eller andet, der er gået i stykker, har forsikringen aldrig dækket. Aldrig. 
Nu har jeg skiftet forsikring sammen med min kæreste - han står primært for sådanne ting, så jeg har ikke haft så meget med det at gøre. Anyways!

I lørdags blev mit kamera tabt - ikke voldsomt, men ned på en hård bordplade, som alligevel var værre end lige antaget. Der kom en ordentlig bule foran ved linsen. Den kan hverken tændes eller slukkes rigtigt, linsen er helt færdig, og jeg kan faktisk intet med den. Fuck.

Jeg skrev til min forsikring med det samme, lørdag aften ved 22-tiden, og tænkte at de ville ringe eller skrive engang i denne her uge. Mandag (ja, 2. påskedag, en helligdag!) ringede de tidlig morgen. De havde kigget på sagen, og sendte mig penge til et nyt kamera med det samme. Fem minutter senere havde jeg allerede modtaget pengene til et nyt kamera. HVAD POKKER? Det har jeg aldrig prøvet før! Jeg er helt imponeret, og virkeligt glad for at have en forsikring man kan stole på for første gang i mit liv!

Så jeg vil faktisk bare anbefale Top Danmark. Det var det.
Hav en mega dejlig dag, og husk at følge bloggen på Bloglovin' - det ville gøre min dag lidt ekstra god!