Smukke, orientalske tæpper

Rugvista
1 | 2 | 3 | 4

Gårsdagens indlæg var ret personligt, så vi tager det lige lidt lettere i dag, med et indlæg om tæpper. Er man kedelig, når ens hjerte banker lidt hurtigere over flotte tæpper? Sikkert. Anyways!

Som jeg også nævnte her, vil jeg virkeligt gerne have nye, flotte, mønstrede gulvtæpper. Jeg har derfor kigget lidt rundt, og er faldet over siden Rugvista, som har helt fantastisk smukke, orientalske tæpper! Jeg har fundet nogle stykker, som ikke er alt for dyre (tæpper taget i betragtning), og som har lige præcis hvad jeg søger! Tæpperne er flot mønstrede, og med mere dæmpede farver, lige som jeg gerne vil have dem. Åh. lykke på et gulv!

Jeg har nu officielt oplevet voksenlivets glæder! Hvad siger I? Er de fantastiske, eller er er jeg bare seriøst ved at blive kedelig?