Nye bøger - igen


Jeg tror efterhånden at det er slået fast, at jeg elsker bøger. Jeg elsker at skrive, jeg elsker at læse, og så elsker jeg smukke bøger. Derudover er det vist heller ikke gået nogens næse forbi, at jeg elsker genbrug, loppemarkeder, og så videre. I søndags blev de to kombineret, da jeg fandt hele fem flotte bøger på et loppemarked! Alle bøger koster 10 kroner derhenne (hvilket allerede der er ret fantastisk), men finder man fem bøger, koster de 30 kr. i alt. 

Jeg fandt nogle nyere bøger i hardback og så god stand, at man bliver i tvivl om, om de overhovedet er blevet læst. Jeg købte tre af Jussi Adler-Olsen - Kvinden i buret, Fasandræberne og Flaskepost fra P. Jeg har aldrig læst noget af ham, og faktisk mindes jeg ikke nogensinde at have læst en krimi, så det er jeg ret spændt på! Derudover købte jeg Da Vinci mysteriet af Dan Brown og Elfenbens elefanten af Nerea Riesco. Jeg har mange bøger jeg skal igennem, før jeg kommer til disse fem, men jeg glæder mig meget til at komme i gang!