New in | Stiletter til guldbryllup



Mine bedsteforældre har guldbryllup på fredag, og holder derfor stor fest! Det er en af de finere fester, så jeg skulle finde det perfekte sæt tøj - I kender selv the struggle. Det gode er bare, at det overraskende nok, slet ikke var en struggle! Sidste sommer købte jeg en smuk kjole fra H&M, der var sat en del ned, og selvom jeg ikke havde udsigter til at skulle bruge den, skulle den med hjem. Den er ideel til guldbrylluppet, og jeg har det virkeligt godt i den!

Så var der skoene. Engang elskede jeg stiletter, og gik i det hver gang jeg havde muligheden. Den tid er ovre, og jeg ved faktisk ikke, hvornår jeg sidst har haft stiletter på. Min pæne kjole krævede dog et par, så i sidste uge gik jeg på jagt. Jeg var virkeligt heldig, for inde i & Other Stories havde de ovenstående til 135 kroner; der var nemlig 70% på dem! 
Tøjkrisen nåede aldrig at blive en reel krise, og det føles dejligt for en gangs skyld. Jeg vil se om jeg kan få taget et par billeder fredag, så I kan se hele outfittet, som jeg selv er meget tilfreds med. Det er både pænt at se på, og så føler jeg mig godt tilpas i det (selvom jeg lige skal vænne mig til at have stiletter på igen!).