Naturlige Dreadlocks | Vedligeholdelse


Hej med jer! Endnu en lille update på mit hår, og en meget vigtig ting, hvis man prøver at få naturlige dreadlocks! For selvom man siger "naturlige dreadlocks", bliver man nødt til at gøre lidt, for at de faktisk skal ende ud som dreadlocks, og dette step er nok noget nær det vigtigste, for at danne dreadlocks. 

Som håret låser sig mere og mere, og altså bliver mere dreaded, begynder totterne, der sætter sig sammen, også at sætte sig sammen med hinanden. Det betyder, at de også begynder at låse sig sammen med hinanden, hvilket er noget rod. I stedet for et hoved fyldt med dreadlocks, vil man i stedet ende med én stor knude på hovedet. Så tjek denne video, hvis I tænker på at få dreadlocks - lige meget hvilken metode man bruger, er dette step kritisk for at dreadsene skal låse sig ordentligt sammen om sig selv, og ikke hinanden.

Videoen er filmet for en uges tid siden - i dag er jeg nemlig på ved til guldbryllup hos mine elskede bedsteforældre, og derfor holder de stor fest. Det bliver SÅ hyggeligt, og jeg skal se om jeg kan tage nogle fine billeder fra festen, så I kan se, hvordan 50 års kærlighed ser ud. 

Husk forresten at like videoen, hvis I kunne lide den. I kan også subscribe til min youtubekanal og følge bloggen på Bloglovin', hvis I synes om det - det ville gøre mig virkeligt glad!
Hav en fantastisk dag!