Jeg har vundet! | Pernille Corydon Stjernetegn



Jeg har været sååå heldig her på det sidste - allermest med denne smukke, smukke halskæde. Jeg har kigget på den siden engang før jul, og selvom jeg faldt pladask for den, har jeg ikke haft penge i budgettet til den - og ærlig snak, så er jeg faktisk ikke særligt god til at bruge penge på smykker. 
Blogger Mia Gardum afholdte for noget tid siden en konkurrence om denne halskæde, og jeg var så heldig at vinde den! Den indeholder mit stjernetegn, løven, og en bjergkrystal, jeg fik lov til at vælge. Jeg er helt vildt glad for den!

Nu er der bare den ting, at jeg ikke er så god til at blande guld og sølv, og jeg har en næsering i sølv. Derfor tænker jeg på at købe en ring i guld, så det hele passer sammen, når jeg har min løvehalskæde på - hvad synes I? Vil en guldnæsering fungere?