Video | Naturlige dreadlocks - efter to uger

Jeg har bestemt mig for (igen) at lave dreadlocks. Jeg har lavet det på mig selv før, og de blev ganske pæne, synes jeg selv. Jeg kan godt lide når de er i starten af processen, og når de bare giver håret mere tekstur og får alting til at se mere rodet ud, og derfor har jeg også valgt en anden metode denne her gang; mine dreads skal nemlig laves naturligt.


Hvad indebærer "naturlige dreadlocks" så? Faktisk er det sådan, at hvis man ikke bruger balsam eller redder sit hår, så vil håret automatisk begynde at dreade sig selv, og det er det, jeg gerne vil prøve af. Jeg bestemte mig for at filme processen, så i dag får I en video af mig og mit hår, omkring to uger efter jeg stoppede med at redde hår, og vaske det med balsam. Faktisk er det ved at være to måneder siden jeg stoppede, men grundet en ødelagt computer (se her), har jeg først fået fat i tingene, og dermed denne video, fra den nu afdøde computer nu.


Jeg håber at I synes om videoen! Som altid må I gerne like videoen, hvis I synes om den, og hvis I har lyst til at følge processen, så husk at subscribe til min youtubekanal.