Throw back thursday | Langt hår

Throw back thursday er en ting på instagram, så hvorfor ikke også her? Jeg har endelig fået mine ting fra den gamle computer over på den nye, og hold nu op, hvor ligger der en masse ting, jeg ikke har kigget på i laaang tid! Jeg er ikke så god til at tage billeder for tiden, men det var jeg for et par år siden, og dem skal I selvfølgelig også have muligheden for at se. Derfor kommer der fra nu et indlæg hver torsdag, men en lidt yngre Caroline, og jeg håber at I vil synes om det.

Det første throwback er tilbage til mit lange hår. Ærlig talt, så savner jeg det lige nu, og jeg glæder mig bare til, at det vokser ud igen! I får derfor i dag et webcambillede fra 2.g i 2012, hvor mit hår er stort og langt. Jeg havde leget med kridt i håret, og det er også derfor mine spidser er orange. Det holdt ikke mere end et par dage, men jeg elskede det!