Tanker om bloggen

Det er januar aka starten på alt nyt. Jeg tror at stort set alle mennesker overvejer om der er noget der skal ændres, fokuseres mere på, laves om, osv., i det nye år. Jeg er ikke anderledes. 
Jeg er ret vild med at have en blog, også selvom jeg ikke er på konstant eller deler indlæg hver eneste dag. Jeg kan godt lide at bestemme dagsordenen, og jeg kan godt lide at dele lidt af mig og mine tanker. Jeg er nok bare, helt ærligt, ikke så godt til at prioritere bloggen - og det gør mig faktisk ikke helt vildt meget. Ikke at den ikke skal prioriteres; der er bare nogle andre ting, jeg prioriterer højere, og sådan skal det også være.
Selvom jeg ikke skriver alt for meget herinde, er jeg begyndt at filme mere, og hvis I har lyst til at se noget af det, så hop over på min youtubekanal og følg med der! (Find den her)

Jeg tænker ikke på at lukke bloggen, og jeg er glad for den. Hvad går mine tanker så ud på? Helt ærligt, er det alt det æstetiske. Jeg har ikke et fantastisk spejlreflekskamera, jeg er ikke god til at opstille min hverdag til "blogbilleder", og når det endeligt sker, er jeg ikke god til at redigere. Måske burde det være ligemeget, men for mig betyder det meget, når jeg følger med på andre blogge - der skal gerne være noget smukt at se på! Jeg har det på samme måde med mit layout. Jeg er ikke nogen computernørd, langt fra (desværre!), men prøver mig da lidt frem engang imellem. Jeg er dog endnu ikke helt tilfreds. 

Hvorfor er bloggen så vigtig for mig, når jeg ikke er helt tilfreds med hvordan den ser ud? Det gør den, fordi jeg selv synes, at jeg har nogle vigtige ting at sige. Engang imellem i hvert fald! Bloggen her vil nok aldrig blive outfitbilleder og spændende designermærker, men den vil være mig. Jeg deler ud af personlige oplevelser, tanker og drømme. Er det relevant for andre? Ikke nødvendigvis. Alligevel håber jeg, at I har lyst til at følge med - jeg skal nok gøre mit bedste for at få det til at køre herinde!