No money, yes problem

Billedet lånt fra Tumblr - Her

I januar har pengene været .. Sparsomme, lad os bare sige det sådan. Har man fulgt med her i noget tid, ved I sikkert, at jeg i efteråret sagde mit job op, og derfor kun har min SU at leve for pt. Det har faktisk fungeret fint, og jeg har mest lyst til at bruge færre penge og have mere tid. Dog kan jeg godt se, at det er ved at blive sværere. Først var der december, som de fleste nok har mærket en del til. Så blev det januar, og dermed tid til nye unibøger - og ja, de er altså tosset dyre, og virkeligt kedelige at bruge sine penge på.
Nu bliver det februar snart, og i den kommende måned har jeg også lidt at bruge penge på. Først er der mine bedsteforældres guldbryllup, og vi skal have fundet en god gave! Derudover skal vi have tilføjet lidt til vores lejlighed, blandt andet et klædeskab, et par hylder og gerne flere planter. Jeg har boet her i halvandet år nu, og vi er ved at løbe tør for plads - skørt, hvordan ting hober sig op. Til sidst har min kæreste fødselsdag, og han skal have sig en god gave - især fordi han har rigtigt fødselsdag i år (han har fødselsdag d. 29/2!). Pengene bliver hurtigt væk, men det er heldigvis nogle gode ting der skal ske i februar!


Det skal nu nok gå, penge er heldigvis ikke alt, og ellers må man undvære noget. Går det helt galt, må jeg bare i gang med at søge et nyt arbejde, og glæde mig over den tid, jeg har haft de sidste måneder! Dog ville jeg seriøst ikke have noget imod at vinde nogle gode penge snart. Jeg siger det bare.