Craving | Fedora

1 | 2 | 3 | 4 | 5 |

Jeg er som sagt ved at forme naturlige dreadlocks, og som nogle af jer sikkert ved, har jeg faktisk også haft dreadlocks før. Dengang ELSKEDE jeg min fedorahat, som på en eller anden måde virkeligt bare klædte de rodede lokker. Derfor kom jeg også til at tænke på fedorahatte igen, og er nu blevet helt vild efter at få en igen! Det er lidt fjollet, for hver gang jeg er ude (eller, i hvert fald 90% af gangene) kan jeg alligevel ikke have en hat på, fordi jeg bruge cykelhjelm (se bare her). Alligevel vil jeg bare såå gerne have mig en lækker fedora, bare til de 10% af gangene, hvor jeg faktisk tager en bus eller vandrer.


Ovenfor har jeg samlet et lækkert udvalg af hatte, og sjovt nok ligger priserne alle lige omkring 150-200. Jeg er helt pjattet med nummer 6, og utroligt nok er det også den billigste! Der er desværre alligevel ikke helt penge til det - de sidste måneder har været lidt stramme.
Hvilken synes I bedst om?