Vinder af Metro Litteratur | Er jeg forfatter nu?


Hej med jer! Som I sikkert ved, har jeg gået med lidt hemmeligheder (se her), og nu kan jeg endelig fortælle jer hvad det er: En novelle jeg har skrevet, har vundet Metro Litteratur 2015! Dommerpanelet var ret fantastisk, med fx Jacob Søndergaard (redaktionschef for Rosinante&Co.) og forfattere som Sarah Engel og Jonas T. Bengtsson. Jeg er kæmpestolt over at de har valgt min novelle som en af vinderteksterne! Der var forresten 360 der havde sendt tekster ind, og vi var 9 der vandt. Det er altså et kæmpe skulderklap, og hold nu op det giver blod på tanden til at skrive endnu mere!

Vores tekster kommer til at være rundt omkring i Metroen, hvor man kan scanne dem og læse dem på farten. Derudover kan man hente dem som E-bøger, og faktisk også købe den i trykt form for bare 50 kr.! E-bøgerne finder I her og den trykte kan i købe her. Min novelle hedder 4.th., og jeg håber rigtigt meget at I kunne have lyst til at læse den!

Jeg har (selvfølgelig) lavet en lille videodagbog, som jeg håber at have klar til jer i løbet af i morgen, hvor jeg fortæller lidt om hele forløbet. Jeg er også blevet interviewet til et nyt forfattermagasin der hedder SKRIVERi, og næste udgave (som jeg er med i) udkommer i december - mere om det, når vi nærmer os.