Ny grafik på min youtubekanal!



Jeg har aldrig været den bedste til alt det der teknik - faktisk har jeg ofte følt mig gammel, fordi der allerede er så meget jeg slet ikke fatter, selvom jeg er den generation, som burde worke alt det tekniske. Til gengæld er jeg ganske kreativ, og elsker når jeg kan lave kreative udtryk selv. I dag hang de to ting dog sammen. 

Efter en lang dag med eksamenslæsning, havde jeg brug for en afslappende aften, og den blev brugt med youtube. Jeg elsker at filme videoer, men jeg er ærlig talt ikke mega god til at redigere alt det jeg får filmet! Anyways, jeg fik redigeret en ny video, som I kan finde her, og så har jeg lavet ny grafik på min kanal! Jeg har i lang tid ønsket mig et lille "Caroline-ikon", men vidste ikke helt hvad pokker, hvordan man får fikset det. I dag gjorde jeg det så selv! Et par timer på paint, diverse online redigeringssider, sidder der nu en lille Caroline på min kanal, og jeg er ret stolt af hende! 

Hvad synes I om hende? Jeg tænker nemlig at hun kommer ind og pryder bloggen engang i løbet af ugen..