Mere rod

Jeg kommer til at rode min ellers fine blog lidt til. Jeg elsker struktur og orden, men i virkeligheden er jeg ikke altid helt vildt god til det. For mig hører kreativitet og rod og kaos sammen.

Bloggen har været et pænt sted, indtil videre, og her kommer kun vedkommende ting. Sådan mest. Nu vil jeg have plads til kreative tanker, i takt med at skrivning skal fylde mere i min hverdag. Inspiration ligger mest i mine notesbøger, der kan jeg bedst lide at have det, sådan en blog kan godt være svær at finde rundt i. Især, hvis der er nogle gode formuleringer man vil finde tilbage til.

Jeg har prøvet det før. Jeg havde en blog der var en blanding af twitter og mørke tanker, omend at det ikke giver meget mening. Det var rart og anoymt. Måske jeg laver en notesblog (get it?). 
Okay jeg synes det var så genialt, at jeg netop har lavet en blog med navnet (se den her), fordi det er godt at samle inspiration. Jeg er akavet. Den er mest til mig, men I må godt kigge med. Så bliver her sgu nok ikke så rodet alligevel.