Video | Perfect sunday


Jeg har endelig fået noget energi og overskud, og har nu fået redigeret noget jeg filmede til jer i søndags. Jeg tog en tur ud i en park med te, en god bog og muffins, og selvfølgelig mit kamera. Vejret var fantastisk, og jeg synes at det, at sidde ude en efterårsdag, i så perfekt vejr, er pretty much det samme som at meditere for mig. Man kan ikke undgå at være nærværende, derude i naturen, og det føles skønt. Det var virkeligt en tiltrængt dag, og jeg håber at kunne gøre det flere gange i løbet af efteråret. Jeg havde overvurderet kulden helt vildt, og måtte smide både jakke, tørklæde og sko for at matche det skønne vejr. Ikke dårligt!



Jeg synes egentligt at videoen blev rigtig fin og hyggelig - hvad synes I? Det er altid dejligt med respons!
Husk forresten at I kan følge med på min youtube-profil (her), hvis I har lyst til at se videoerne lige så snart de kommer ud. Og så må I ellers have en dejlig dag!