Video | Noget om en næsepiercing

(Sorry det akavede billede, fik ikke taget noget til thumbnail, så hapsede et skærmklip i videoen - sådan går det nogle gange!)

Egentligt var planen at det var en anden video der skulle op i dag - men jeg kom til noget igår, som jeg blev nødt til at dele med jer! Det er jo i virkeligheden ikke kæmpestort, men for mig er det alligevel lidt. Jeg har fået en næsepiercing, og det er noget jeg har haft lyst til i mange år efterhånden! Endelig fik jeg mandet mig op, og her er den. Videoen er bare en lille update omkring hvordan og hvorledes med piercingen + åbningen af en lille pakke, jeg ikke selv anede hvad der var. Den blev filmet ret spontant, men håber at I synes om den alligevel.

Hvis ikke I har tålmodighed til at vente på at næste video bliver smidt på bloggen, ligger der allerede en klar på min youtube (her), som I selvfølgelig også er meget velkomne til at subscribe til!