To do | Oktober



Jeg elsker at læse indlæg på andre blogge, hvor der lige bliver lavet en update om, hvad der skal ske den kommende uge/måned, eller hvad de har lavet den sidste tid. Det kan være lidt ligesom at catche op med en veninde, man ikke har set eller talt med i noget tid. Derfor vil jeg fremover lave en "To do" i starten af hver måned, for at I kan se hvad der skal ske, og jeg kan få styr på mine planer. Det jeg skal foretage mig, er sikkert noget der vil komme indlæg omkring, så To do-listen bliver nok nærmest som en lille indholdsfortegnelse for noget af måneden, hvilket måske er meget rart for læsere at kunne se. Det er i dag d. 9., så måske det er lidt sent at lave den - dog smider jeg lige et par ting på, som er sket, bare for en god ordens skyld.

x | Frokost med min veninde Samar, som jeg ikke har set i et par måneder efterhånden.
x | Få fikset mig en næsering (se mere her).
x | På IKEA-tur med et par piger fra studiet.
x | Aftensmad og filmhygge sammen med nogle piger fra mit hold på uni.
x | Hjem til familien efterårsferien over - derudover i sommerhus med dem, det meste af ugen.
x | Til min fætters fødselsdag.
x | Til frisør og have fikset mit hår, som igen er begyndt at have et grønt skær.
x | Ud og spise og i byen med en flok veninder, jeg har savnet gudsjammerligt!
x | Holde 18-års fødselsdag for min lillebror (skørt at han er så stor!!)
x | Læse en masse uni-ting, som jeg efterhånden er lidt meget bagud med.
x | Til mentormøde og -fest (det bliver mega hyggeligt!)
x | Have sidste arbejdsdag.
x | Fejre min mors fødselsdag!
x | Begynde til mindfulness.
x | Til "Tour de Fredagsbar" med holdet fra Uni.

Oktober ser ud til at blive en god måned, og har også allerede haft en god start. Det hele er stort set noget jeg glæder mig til, og så bliver det jo ikke bedre! Har I nogle spændende planer for måneden?