Lørdagslisten | 9 jeg ville ønske jeg kunne



1 | Spise disse hjemmeavlede hindbær hver evigt eneste dag! Årh hvor er det lækkert, og gud hvor er hindbær dog undervurderet. Savleeeeeeeeeeeeeeeeee.

2 | Synge godt. Jeg er utrolig til at lip sync'e, men det ville nu være fedt nok, hvis stemmen også var med på den karrieremulighed. Jeg elsker at synge, og det ville være en seriøs luksus, hvis andre også elskede når jeg sang.

3 | Tale spansk og arabisk. Spansk praktiserede jeg lidt igennem gymnasiet, og endte med at være ok til det - dog har jeg ikke talt det siden. Arabisk hænger sammen med, at min svigerfar kommer fra Libanon, og familien er dernede hver sommer. Når jeg engang imellem er med, kunne det være vildt dejligt at kunne tale med alle dernede!

4 | Spille guitar eller klaver. Det er så fint og smukt, og jeg ville ønske jeg var blevet ved med at spille klaver, da jeg gik til det. Når man nu ikke kan synge, er det også vildt cool, at kunne spille! Ideelt set, ville jeg helt både synge og spille. 

5 | Have en karriere der hedder at sidde hjemme på et smukt kontor og skrive noveller og romaner. Det ville virkeligt være drømmescenariet for fremtiden! No doubt. Jeg har ikke snakket så meget om det herinde, men jeg elsker at skrive. Det var en drøm, da jeg var lille, og det er det stadig. Meget.

6 | Være bedre til at koncentrere mig. Jeg koncentrerer mig bedst, når jeg skal være kreativ, og hygge mig med det jeg laver - så kan jeg være meget fordybet i mange timer! Det er dog noget andet når det handler om at læse uniting..

7 | Bestemme alle mine drømme. Kender I det at vågne op og være helt ør i hovedet af alt det mærkelige man har drømt? Jeg ville ønske jeg selv kunne vælge, hvilken historie jeg lander i, når jeg rammer sengen.

8 | Lave en astraldråbe. Kan i huske WITCH? Serien om Will, Irma, Taranee, Cornelia og Hay Lin, som hver havde kræfter og styrede elementerne. Anyways, de kunne lave en astraldråbe; en kopi af sig selv. Jeg gad godt at kunne klippe og sætte hår på mig selv, lægge makeup, osv. Når noget skal gøres ordentligt, må man gøre det selv, og det ville være cool med sådan en astraldråbe!

9 | Aprospros WITCH, så ville jeg ønske jeg kunne styre et element. Eller have kræfter i det hele taget! Superheltekræfter, vel at mærke. Jeg har altid været fascineret af ild og vand, så en af dem to, gad jeg godt mestre. 

Det blev værre og værre, men det er det gode med sådan en liste; man bestemmer selv, hvad der skal med. Det var dagens lørdagsliste! Håber I vil se med i løbet af næste uge, hvor jeg skal fortælle jer hvad det er, som har fyldt en del for mig det sidste stykke tid (se fx her)