Lørdagslisten | 9 Film jeg har set for nylig


Jeg har endelig fået det bedre, og har endelig opdaget, hvor langt bagud jeg er med læsning. Og nåh ja, jeg har oplæg i udviklingspsykologi på mandag. Har jeg læst min tekst spørger I? Nej, det har jeg ikke. Jeg har heldigvis en aftale med Birgitte (hende så I her) i eftermiddag/aften, så jeg får noget afveksling fra læsning. Det betyder nok desværre også at jeg er lidt fraværende over weekenden - bloggen kunne dog blive en overspringshandling. 

Anyways, lørdagens liste bliver mega kort og har en form for tema .. Men den beskriver mit liv ret godt pt!

1 | Pochahontas
2 | Skønheden og Udyret
3 | Mulan
4 | Bjørne Brødre
5 | Anastasia
6 | Aladdin
7 | Klokkeren fra Notre Dame
8 | Dumbo
9 | Atlantis

You see how life is going? Jeg er totalt nostalgisk i forhold til film (og musik) og ser og hører alt Disney. Udover at have været syg på det sidste, har jeg nemlig også været rigtig moody. Temperament og humør har været meget langt nede, og det har været lidt svært at tage kontrol igen - jeg har derfor mæsket mig i Disneyfilm, som hjælper. (-Bortset fra Klokkeren fra Notre Dame - gud hvor jeg græd! Jeg ved godt at mange synes at Løvernes Konge er den slemmeste Disneyfilm, men jeg er altså uenig.)
Men! Jeg har bestemt mig for at jeg vil være glad og have energi, og bare det at tage beslutningen, har gjort en forskel. Skønt hvordan simple ting kan gøre så meget.