Hemmeligheder | Spændende ting i vente


 Hertil får I et meget tilfældigt billede af mig, som sparker til ting på en trampolin.

Det er lidt fjollet - på bloggen sker der ikke så meget spændende, men på hjemmefronten, her i den virkelige verden, sker der en del helt vildt skønt lige nu! Jeg kan ikke fortælle jer så meget pt. (ellers er der ikke så meget hemmelighed over det), men jeg glæder mig til at afsløre det hele om en uges tid. Helt præcist hvor stort og spændende det hele er, er ret svært at definere - for mig er det mit første skridt til en ret stor drøm, så for mig er det megastort!
Det er dog noget, I også kan få glæde af, og som jeg håber at I vil synes om. Årh hvor er det svært at lade være med at fortælle noget, undskyld det lidt snøvrede og akavede forsøg på at afsløre lidt uden at det bliver for meget! Jeg skal nok blive bedre til at  blogge, lige nu er der bare et par andre ting der fylder godt. Jeg håber at I vil kigge med det næste stykke tid, for I kan tro jeg glæder mig til at fortælle mere!

Jeg skal nu hen til et interview (I må vente og se til hvad!) - jeg er seriøst spændt! Spændt på om jeg kan finde der, hvor jeg skal hen, spændt på om jeg kan finde ud af at svare velformuleret (sikkert ikke) og mega spændt på at se hvad der faktisk skal ske! Send god karma, og hav ellers en skøn dag!