Efterårsvlog | Part II


Hej med jer! Jeg har nu fået anden del af Efterårsvloggen færdig til jer, og jeg håber at I synes om den. Den var egentligt færdig i går aftes, men grundet problemer med nettet her i sommerhuset, har jeg først fået mulighed for at ligge den ind nu. Jeg er ked af at der er så stille på bloggen i denne uge, og - jeg lover, at det ikke er fordi jeg bruger tid på at lege kameramand. Nettet fungerer simpelthen bare ikke på min computer, og jeg aner ikke hvorfor. Derfor bliver jeg nødt til at låne en af mine brødres, når jeg skal på nettet, og det hele er lidt noget rod. Dog håber jeg at mit projekt med efterårsvloggen kan hjælpe lidt på det!

De mere eller mindre ikke-eksisterende indlæg vil nok desværre være sådan her ugen ud, men jeg vil komme stærkt igen når jeg rammer Århus og normalt netværk! Jeg prøver at lave en genbrugshaul til jer (igen i videoform),  for jeg har købt ti-femten stykker tøj derfra den sidste uges tid, som jeg gerne vil vise jer. Husk at I meget gerne må like videoen, hvis I synes om den, og subscribe til min youtubekanal, hvis I har lyst til at følge med!