Efterårsvlog | Part I


Jeg er blevet ret glad for at vlogge, men har ikke dedikeret mig selv til Vlogtober, som ellers fylder en god del af youtube for tiden. Dog har jeg valgt at vlogge dagligt i en lille periode - nemlig her i efterårsferien. For mit vedkommende begyndte den allerede i fredags, så der begynder vloggen også. Del et, som denne video er blevet til, er så fra fredag og til og med søndag (igår). Jeg hiver jer blandt andet med i by, så I får set både fest og tømmermænd. Jeg ser forfærdelig ud, men det er i hvert fald autentisk for alle pengene.

Jeg har valgt at hver del af efterårsvloggen ikke må være langt over ti minutter - det kan bare hurtigt blive lidt for meget. Jeg håber så at det kan blive til tre videoer i alt, som både har noget gods i sig, men om heller ikke bliver alt for lange. Hvad synes I? Er jeg den eneste som elsker vlogs, og som savner nogle danske nogen af slagsen?

Jeg vil meget gerne modtage kritik og ris eller ros - det kan altid blive bedre! Og så er I super velkomne til at subscribe til min youtubekanal (find den her); på den måde kan I også se videoerne inden de nødvendigvis bliver lagt herind på  bloggen.