1011 grunde til at blive veganer



Jeg taler ikke meget om min kost herinde, fordi selve min kost måske i sig selv ikke er spændende. Grunden til at jeg spiser som jeg gør, er måske lidt mere interessant. Jeg blev vegetar for fem måneder siden, og har siden gradvist trappet ned på især mælkeprodukter, så jeg efterhånden primært spiser vegansk. Der er, hvad der føles som uendeligt mange grunde til at blive veganer, hvilket er ret fantastisk - det er ikke spor svært at argumentere for mit valg. 


Der er mange spændende informationskilder omkring veganisme, men jeg har fundet en lidt mere humoristisk tilgang til det, som jeg følte jeg ville dele med jer! Det er en instagramprofil, der hedder "Vegansidekick" (se her), og det er lige præcis der, jeg har billederne fra dette indlæg fra. Efter min mening er det en super sjov måde, at se på argumenterne for veganisme på, og jeg håber at I også kan se både humoren og alvoren i det. Vegansidekick har i skrivende stund 1011 opslag på instagram, alle (så langt tilbage jeg kunne overskue at komme!) er argumenter for veganisme - og det er seriøst ikke så lidt! Lidt flere af de sjove billeder/fede argumenter her (billedespam, sorry!):