You can't sit with us


Jeg er i Skave, min hjemby, her i weekenden. Det er skønt! For selvom jeg elsker Århus, så er det nu dejligt med en tur til det landlige engang imellem. Derudover er der jo et par stykker herhjemme, som det altid er godt at se! En af dem er min hund, Alberte. Hun er ikke helt game på selfies, men her er hun altså. Jeg er vant til altid at have dyr i huset (hund, kat, skildpadde, høns, hamster, grise eller heste) - selv da jeg flyttede herfra, var det med et hamster. Han døde desværre for en måneds tid siden, og man kan virkeligt mærke at der mangler lidt liv. Derfor er det også ekstra vidunderligt at komme hjem til sådan en skønhed som hende her! 

Jeg savner et dyr i hverdagen, men med en masse rejsen frem og tilbage mellem Århus, mit Skave og min kærestes hjemby også, er det ikke helt let lige nu. Jeg må bare nyde det ekstra meget, når jeg så har mulighed for at være sammen med dette fantastiske eksemplar! Hun er en af dem, der virkeligt kan gøre mig lykkelig. Årh dyr, de kan næsten kun være undervurderede!