Torsdag i Tivoli

 





As you know, skulle jeg til Studiestart i Tivoli Friheden igår - og ærligt, det var sååå godt! Jeg skulle mødes med en god veninde, have nogle øl og høre noget god musik. Julias Moon (som jeg ellers ikke har hørt mere end lige i radioen et par gange) var vildt fede! Og Dúné? Fantastiske! Jeg er helt sikkert en rockpige når det kommer til koncerter - det er det bedste, bare at få lov til at hoppe rundt, kaste med hår og lemmer og skrige og  skråle som en tosse. Det er skønt!

Koncerten endte ved ti-tiden, og vi tog videre i byen. Der er festuge, så der var allerede god gang i den de fleste steder, og vi var absolut godt kørende. Egentligt endte vi ikke hjemme senere end halv to, men da vi havde drukket godt siden 18, var det vist også rigeligt. 
I dag burde have indeholdt en uni-forelæsning kl. 10, men det skete ikke. Dog har den allerede indeholdt godt med søvn, youtube i sengen og en halv pose peanutchips. Sikkert også et par ekstra kilo pga. alt det snask jeg indtog igår (en ægte junkdag, og jeg fortryder ikke et sekund!). 

Jeg tippede jer forresten om et outlet her i weekenden (her), og jeg var selv ude at tjekke det ud igår. Nyt tip - bliv hjemme. Det er virkeligt ikke noget særligt - jeg fandt intet der faldt i min smag. Til gengæld er der stadig Finders Keepers, som I roligt kan tage til! Your welcome.