Sygdom og efterårstøj


Jeg har været ret underskudsagtig de sidste par dage, og det har endelig vist sig, at det var sygdom der havde sneget sig ind på min krop. Øv. Selvom jeg er glad for at det er efterår, jeg synes det er super smukt, blamer jeg vejrskiftet for at lave rod i min krop og mit hoved, som ikke rigtigt synes at følge med. 

Jeg var som bekendt på virksomhedsbesøg igår med psykologi, og jeg vil rigtigt gerne fortælle om det - men det må vist blive en anden dag. I stedet får I disse billeder fra i mandags med Julie (se hendes blog her). Jeg elsker farverne i efteråret, og mit tøj må gerne imitere de brændte farver. Huen er et yndlingsitem når det bliver godt; den er bare altid farlig at hive af igen, haha! Jeg købte den forresten på ebay til 44,- (find den her) og jeg elsker den. DEN ER SÅ VARM!