Små glæder



I dag består af endnu mere læsning - jeg har været lidt skidt til at prioritere uni ugen inden jeg startede, 
hvilket ellers ville have hjulpet en del den første uge. Pyt, det skal bare samles op på igen! På sådanne dage, men masser af pligter (både læsning og alt det praktiske herhjemme), er de små glæder næsten de største. Min søde kæreste og jeg var i genbrug for et par dage siden, hvor han fandt krukkerne på det øverste billede. Han købte dem og blomsterne til mig, og nu, som jeg sidder med hovedet i bøgerne, er det skønt at kunne kigge 
op, på noget så fint!

En anden lille glæde (som jeg er latterligt excited over!) er, at jeg skal se sidste afsnit af Game of Thrones sæson 5 i aften! Det er "kæresteserien", hvilket betyder at vi begge to skal være hjemme og have tid til at se den. Manden har haft en del at se til den sidste uge, så jeg har virkeligt ventet på det her afsnit! Egentligt er det også god motivation til at få læst, så jeg hurtigt kan "få fri". Også selvom denne blogpost vist er det man kalder en overspringshandling ..
(NO SPOILERS, PLEASE!)