Rocket overgangsjakke


Jeg er ikke en af de piger, som har en svaghed for sko - faktisk er jeg rigtig dårlig til at købe nye sko.. Derimod har jeg en kæmpe svaghed for jakker! Jeg har mangler altid en jakke. Her til aften kom jeg til at kigge efter jakker på Asos, og faldt over denne (FANTASTISKE) sag! Jeg er lidt forelsket. Okay løgn, meget forelsket.

Jeg har brug for en mere rocket jakke, efter at have købt to lidt mere "pæne" frakker, som jeg stadig er liidt i tvivl om. I hvert fald føler jeg at denne her passer langt bedre ind i mit skab end frakkerne! Selvom den er vildt billig, har jeg lovet kæresten at holde igen med jakker - så holder han igen med sko (han besidder svagheden for sko, som jeg mangler!).

Anyways, jeg ville lige vise jer den; så må vi se, hvad jeg ender med at gøre. 
Og nu - godnat :)