Outfit | Yndlingsskjorte og de første outfitbilleder


Billederne er mit første forsøg på et outfit-indlæg. I tirsdags ved middagstid mødtes jeg med Julie fra The Crossing Point, som tog billederne - ligeledes fik jeg taget nogle af hende (som også blev virkeligt fine!). Det var super hyggeligt, og hvor er hun dog bare sød! Selvom jeg følte mig som det mest akavede menneske i verden, som jeg stod og posede, synes jeg egentligt at billederne blev ok. Det er sjovt, jeg er vild med outfitposts, men jeg har nok ikke tænkt alverden over, hvor modigt det faktisk er at stille sig op mellem mennesker, og prøve at se godt ud. Pyh, det kræver vist lidt øvelse!

Jeg er super selvbevidst om mit hår, efter jeg klippede det kort (og usædvanligt skævt) sidst i november, så for tiden sidder det altid oppe. Jeg ved ikke om det er meget bedre - jeg kan bedst lide en stor, flyvsk løvemanke! Jeg må nok bare vente lidt længere, til den er vokset helt ud igen. 
Bukserne og toppen er meget basic, men den rødternede skjorte er seriøst en favorit i skabet! Den giver farve, lag og faktisk også en ganske god varme.  

Hvad synes I?